Strona 1 z 1

Iso a zadowolenie klientów

: 26 sty 2022, 1:41
autor: Chwalibóg86
Cześć! Czy sądzicie że certyfikacja ISO i satysfakcja klientów są ze sobą powiązane? Jak to ma się do sukcesu odniesionego przez firmę? Ja od zawsze jestem zdania, że lepiej utrzymać klienta i o niego dbać niż pozyskać nowego bo to może być o wiele droższe. ISO na pewno wzbudza zaufanie i to właśnie ma wpływ na lojalność klienta. Wydaje mi się zresztą że nie jest to jakoś specjalnie zależne od branży. Jak myślicie?

Re: Iso a zadowolenie klientów

: 26 sty 2022, 4:17
autor: Danislawa61
Według mnie każde mniejsze i większe przedsiębiorstwo powinno starać się o system zarządzania jakością. Dzięki takiej normie firma działa o wiele sprawniej, klienci mają do marki większe zaufanie ale też pracownicy stają się bardziej zaangażowani. Zauważyłam to na swoim przykładzie. Normy są po to żeby je wdrażać i pracować na sukces firmy także nie ma się tu nad czym zastanawiać.

potas nadmiar dieta

Re: Iso a zadowolenie klientów

: 26 sty 2022, 7:33
autor: Czesław1984
No tak macie racje ale trzeba też wiedzieć jakie są metody wdrażania systemu zarządzania jakością. W przeciwnym wypadku nic z tego nie będzie. Tutaj niezbędna jest osoba z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem w pracy o takim charakterze. Warto poszukać, żeby później nie martwić się brakiem wsparcia. Niech inni też się wypowiedzą ale sądzę, że każdy będzie miał takie zdanie.